2015年4月11日 星期六

德國Braun Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷

 「好型呀!」是我對這產品的第一感覺~
有幾型?
全球首枝具備藍牙技術的電動牙刷~
德國Braun 流線型設計~

~~德國Braun~~
~~ Oral-B 3D旋轉震動系列 
Platinum White P7000 電動牙刷~~
(價值HK$1,998)

有幾勁?
Oral-B史上NO.1牙菌膜清潔力
加速之快猶如賽車引擎
集7大獨立功能為一體

一見到咁大盒就覺得好利害~ 到底入面有咩呢?
如圖~ 有5枝刷頭呀~

呢個盒仔預左位放义電, 仲有4格比你放刷頭~
刷頭有4款, 由上而下, 包括:
具有深層潔齒功效的 Flossaction
具有深層及美白潔齒功效的3D White
具有日常潔齒功效的 Precision Clean
具有敏感牙齒呵護的Sensitive Clean (此刷頭還適合用來刷舌頭的呀~)

唔單止刷頭有唔同功效, 而且, 仲有唔同嘅潔齒模式~
由上而下, 包括:
標準日常清潔、深層清潔、敏感牙齒呵護、美白牙齒及牙齦按摩模式, 另備有「舌頭潔淨模式」。

咁點揀選潔齒模式呀?
上圖出現過嘅小鐘仔幫到你~
放小鐘仔向浴室, 平常可以睇時間~
到刷呀時, 鐘仔會自動轉畫面:左上的圖案就係顯示你用緊咩模式刷牙, 而數字就係刷牙時間, 右面分成了4格的圓圈呢, 就係顯示你要刷牙齒嘅邊一個區域~
一般擦牙時間建議2分鐘, 做得好仲有個笑哈哈圖案獎你架 :)

除左小鐘仔, Platinum White P7000 電動牙刷都會用顏色提你轉潔齒區域架~
每完一個4分之一潔齒區域, 就會閃黃燈~
咦? 點解我刷刷下閃左紅燈嘅?
原來紅燈就表示我刷得太大力了, 即時收手~

我已經覺得好多智能了~ 點知, 仲未完~!
仲可以 download Oral-B App 呀~!!
咩東東呀??
小鐘仔嘅功效佢有晒~ 仲可以記錄埋你嘅潔齒習慣~ 連壞習慣都會記錄埋呀, 例如:太大力刷、刷的時間太長/ 太短等~
由於Oral-B App download 左向電話, 初時成日都唔記得帶電話入埋浴室刷牙keep record, 又或者, 帶左電話開埋個 App 但就唔記得開藍牙......但又發現, 好似又記錄左喎......
仔細睇返說明, 原來唔怕架, 原來牙刷柄係可以儲存20次刷牙記錄, 電話同牙刷再次以藍牙連接返就傳送到及更新到刷牙記錄架喇~ 真係好勁呢~ 一早就為我地呢d 慒慒下嘅人做好準備~!!! 很豬的說:「好智能呀~」

Oral-B App 其實仲有好多功能~
最喜歡有片示範~

個App仲可以一邊顯示計時畫面, 一邊播相/片, 或者睇新聞、天氣等~
而我最常用的, 當然都係睇返 Statistics: 我的潔齒習慣啦~

講咁多, 我用嘅感覺又如何呢?
見到我笑得咁開心就知道我鐘意Platinum White P7000 電動牙刷啦~!

過往幾年我都有用電動牙刷, 用左電動牙刷後, 其實真係轉唔返用手動的了~
喜歡用電動牙刷係因為又方便又擦得夠乾淨, 呢枝Platinum White P7000仲可消除比一般手動牙刷高達4倍牙齦線上嘅牙菌膜~
而Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷嘅清潔功效比我以往用的電動牙刷更厲害, 多重功效不在話下, 刷牙時我感到刷毛斜斜包著牙齒刷, 刷毛更深入牙齒空隙, 有效去除牙菌膜呀~! 好乾淨~!

順道又介紹下呢一枝 Oral-B新牙膏
~Oral-B 3D WHITE~

一睇個名就知佢嘅功效以美白為主~
密封設計很衛生呢~

包裝是亮麗嘅紫色, 而牙膏是粉紅+透白色, 氣味清新, 呢個造型, 相信好得到女士的歡心~!!
配合埋Platinum White P7000電動牙刷的美白mode 及美白刷頭使用的話, 想潔白牙齒, 指日可待~!
而呢一日, 我已經等到喇! 用左 Oral-B Platinum White P7000電動牙刷及 Oral-B 3D WHITE後, 牙齒刷得乾淨左, 牙漬少左牙齒又白淨左呢~

另一半已經對我呢枝 Oral-B Platinum White P7000電動牙刷虎視瞻瞻, 呢款電動牙刷仲有枝係黑色, 好型架~ 但係, 我係唔會送比你架~!!! 你生日有排都未到呀~!
但母親節下個月就到, 買黎送比媽咪都係一個好選擇喎~! 又可以為牙齒扮靚~ 又實用~ 又護齒~

想了解德國Braun Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷多d? 可以去返佢地嘅網頁啊~


*產品由品牌提供

沒有留言:

張貼留言